Політика відшкодування та повернення коштів

Чи можу я обміняти своє замовлення?
Ви можете обміняти замовлення, якщо отримали дефектний або пошкоджений товар.
У такому випадку ви повинні надіслати нам замовлення назад. Ми безкоштовно виготовимо та надішлемо вам нові шпалери замість дефектних.
Увага! Будь ласка, уважно огляньте шпалери при отриманні та перед наклеюванням, оскільки ми не зможемо обміняти шпалери, які вже були наклеєні на стіну. Також, будь ласка, пам’ятайте, що у вас є 14 днів на повернення.

Я отримав несправний товар. Що мені робити?
Протягом 14 днів після отримання шпалер ви можете скористатися своїм правом на обмін або повернення. Для цього зв’яжіться з нами поштою. Наш менеджер пояснить, як діяти в цьому випадку.

Як повернути гроші?
Ви можете повернути гроші за замовлення протягом 14 днів після отримання товару, якщо отримали неякісний або пошкоджений товар.
Для цього, будь ласка, зв’яжіться з нами поштою. Наш менеджер пояснить, як діяти в цьому випадку.

Який товар вважається дефектним
Дефектним вважається наступне:

  • шпалери, які мають різні кольори на різних плитках;
  • пошкоджені або порвані шпалери;
  • Ви отримали неповне замовлення;
  • ви отримали зображення, яке не замовляли.
Кошик